Oferta pracy na stanowisku Dyrektora Biura Organizacyjnego

14.06.2022

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: historia)
  • Umiejętność wykorzystywania w pracy pakietu MS Office (zwłaszcza Word, Excel)
  • Dobra organizacja pracy własnej (sumienność, terminowość i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków)
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania

Zakres obowiązków Dyrektora Biura Organizacyjnego Zjazdu:

1. Organizowanie i utrzymywanie bieżących kontaktów oraz współpraca z instytucjami współorganizującymi Zjazd:

a) Prezydium i Zarządem Głównym Polskiego Towarzystwa Historycznego w Warszawie oraz Odziałem Polskiego Towarzystwa Historycznego w Białymstoku.

2. Organizowanie i utrzymywanie bieżących kontaktów oraz współpraca z Partnerami Instytucjonalnymi Zjazdu:

  • Kierownictwem Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych w Warszawie i Dyrektorem Archiwum Państwowego w Białymstoku;
  • Kierownictwem Instytutu Pamięci Narodowej w Warszawie i Dyrekcją Biura Badań

Historycznych IPN;

  • Kierownictwem Muzeum Historii Polski w Warszawie;
  • Marszałkiem i Zarządem Województwa Podlaskiego;
  • Prezydentem Miasta Białegostoku.

4. Organizowanie i utrzymywanie bieżących kontaktów oraz współpraca z instytucjami wspierającymi Zjazd, w tym m.in.:

  • Kancelarią Prezydenta RP z racji na przyznanie przez Prezydenta RP Zjazdowi ,,Patronatu Narodowego’’;
  • Ministerstwem Edukacji i Nauki;
  • Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego;
  • Krajową Reprezentacją Doktorantów;
  • Parlamentem Studentów RP;
  • Polski Instytutem Sztuki Filmowej w Warszawie;
  • Operą i Filharmonią Podlaską;
  • Podlaskim Instytutem Kultury;
  • Białostockim Ośrodek Kultury.
  • Muzeum Pamięci Sybiru;
  • Muzeum Podlaskim.

5. Organizowanie i utrzymywanie bieżących kontaktów oraz współpraca z instytucjami realizującymi zamówienia na potrzeby Zjazdu, w tym m. in.: a) organizatorami Przeglądu Filmu Historycznego;

  • organizatorami Targów Książki Historycznej;
  • organizatorami Wioski Historycznej Wytwórczości Rzemieślniczej na kampusie UwB;
  • opracowania i przygotowania oficjalnego plakatu zjazdowego (duży i mały format);
  • opracowania i przygotowania torby zjazdowej wraz z określeniem jej zawartości;
  • opracowania i przygotowania ,,Programu Zjazdu’’;
  • zabezpieczenia innych materiałów promocyjnych w tym UwB i PTH;
  • zabezpieczenie w porozumieniu z Dyrekcją PKP na dworcu w Białymstoku ,,Punktu Informacyjnego Zjazdu’’
  • siecią hoteli w Białymstoku.

Zgłoszenia kandydatów na stanowisko przyjmowane będą do 17 czerwca 2022. Prosimy o przesłanie CV oraz kopii dokumentów poświadczających kwalifikacje na adres mailowy: a.szczepura@uwb.edu.pl.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Więcej informacji oraz klauzula informacyjna:

©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.